21 Ocak 2011 Cuma

Galatasaray için kritik saat 15:00


By on 1:08 ÖS

Galatasaray Spor Kulübü Başkanı Adnan Polat, bugün saat 15.00’te basının karşısına çıkacak. 



Son günlerde çalkantılı günler yaşayan Galatasaray'da başkan Adnan Polat'ın saat 15.00'da bir basın toplantısı düzenleyeceği açıklandı. Lig TV'nin haberine göre Polat istifa etmeyecek ve görev süresinin sonuna kadar devam edeceğini dile getirecek.


Başkan Polat, 2. Başkan Helvacı ve Asbaşkan Şardan neler konuştu? Galatasaray Kulübü Yönetim Kurulu, Ali Sami Yen Spor Kompleksi Türk Telekom Arena'da ilk olağan toplantısını yaparken, toplantı Sarı-kırmızılı kulübün tarihine geçecek önemdeydi.


İkinci başkan Mehmet Helvacı, yönetim kurulu toplantısı öncesinde kendisiyle aynı görüşte olan yönetici arkadaşları ile bir toplantı yapmış ve kulübün içinde bulunduğu durumu enine boyuna kendi aralarında tartışmıştı.
Yönetim kurulu toplantısında önce başkan Adnan Polat konuştu, sonrasında söz alan Mehmet Helvacı ise başkan Polat'ı şok eden şu çıkışı yaptı:
"Başkan biz güven yitirdik. Taraftara ve genel kurul üyelerine sahip çıkamadık. Topluma doğru mesaj veremedik. Çok başarılı işler yapmamıza rağmen camia bölünmeye gidiyor. Bir hareket yapmamız gerek. Size 3 alternatif öneriyorum.
1-Seçime gitmek,
2-Genel Kurul tarihi açıklamak,
3- Eğer bu ikisinden birini yapmaz isek ben yönetim kurulu içinde kalarak, olağanüstü kongre için imza toplayacağım."
Adnan Polat'ın ise bu çıkışa, "Yönetim içinde kalarak imza toplayamazsın. Ancak istifa edersen toplarsın" yanıtını verdiği öğrenildi.


Mehmet Helvacı da, "Beni Genel Kurul seçti. İstifa etmem, yönetim kurulu içinde kalarak bunu yaparım. Önümüzde Mali Genel Kurul var. Yönetim olarak ibra edilmezsek, Galatasaray Tarihi'nde bu ilk olacak. Bu kötü mirası bizden sonrasına bırakamayız" ifadesini kullandı.


Helvacı'nın bu sözlerinden sonra oylamaya geçildi. Oylama sonrasında çoğunluk olarak devam edilmesi kararı çıktı.


Bu oylama sonrasında Yiğit Şardan söz alıp şunları söyledi:
"Başkan Polat bence Mehmet Helvacı'ya bugüne kadar çok müsamaha gösterdin. Bu söylediklerinden sonra bence başkan, Helvacı'nın istifasını istemelisin."
Daha sonra yaşanan diyaloglar ise şöyle:
Mehmet Helvacı: "Bugüne kadar söylediklerimi hep beraber gördük. Kimler camiayı yanılttı, gördük. Benim kişisel beklentim yok. Her Galatasaraylı'nın yapması gerekeni yapıyorum."
Adnan Polat: "Tamam Mehmet, 24 saat düşüneceğim, kararımı sana bildireceğim. Kararım 'devam' olursa senin istifanı isteyeceğim. Sen ve senin gibi düşünenlerin."
Mehmet Helvacı: "Ben istifa etmem. Tribünde taraftarımız arasında suçlu aranıyor. Suçlu varsa benim. Benden önce sensin. Bunu çıkıp açıklayalım."

About Syed Faizan Ali

Faizan is a 17 year old young guy who is blessed with the art of Blogging,He love to Blog day in and day out,He is a Website Designer and a Certified Graphics Designer.

0 yorum:

Yorum Gönder

kilif merkezi banner