29 Eylül 2011 Perşembe

Alamarka.Com'dan uzak durun!


By on 5:39 ÖS


Alamarka'dan alışveriş yapacaklar DİKKAT!

Arkadaşlar bir çoğunuz alamarka.com u biliyorsunuzdur. Bu siteden 18.09.2011 de bir ürün satın aldım. Son teslimat tarihi 29.09.2011 yazıyordu. Aldığım ürünü 01.10.2011 de özel bir günde kullanacağım için teslimat tarihi önemliydi. Sipariş durumumu kontrol ettiğimde "tedarik aşamasında" yazdığını gördüm ve şikayetvar dan bir araştırma yaptım. Şikayetvar'daki ilgili konuları buraya tıklayarak sizde görebilirsiniz. Her geciken ürün için tedarikçiyle ilgili sorun oldu diyorlar. Az önce telefon açtım ( bu arada dün sitelerinde iletişim bölümünde telefon numaraları yazarken bugün yazmıyor, kaldırmışlar, çok ilginç) aldığım cevap beklediğim gibi oldu ve tedarikçiyi suçladılar. Kısacası güveni olmayan bir firma olduğunu bu şekilde anlamış oldum. Sizlerde buradan alışveriş yapmadan önce bir kere daha düşünün derim.

About Syed Faizan Ali

Faizan is a 17 year old young guy who is blessed with the art of Blogging,He love to Blog day in and day out,He is a Website Designer and a Certified Graphics Designer.

0 yorum:

Yorum Gönder

kilif merkezi banner